fredag den 14. marts 2008

Molbo Strikkeriet - med link til www.strikkeriet.com



Påsken 2008 nærmer sig og hermed også lidt tid til at genoptage en gammel interesse, som i meget lang tid ligget i dvale - nemlig at arbejde med at lære at blogge og at arbejde på min lille hjemmeside i front page



Min gamle hjemmeside http://www.strikkeriet.com/ har således måttet ligge urørt hen til bedre tider - og det håber jeg kommer nu.


I snart et par år har jeg grundet sygdom og en omfattende livsstilsændring samt ny karriere ikke haft mulighed eller tid for disse sysler - men strikket har jeg!!!!
Forsøgte også et tidspunkt at blogge her:
http://mariannes-strikkeri.blogspot.com/ men kom aldrig rigtig i gang!!
Den nye KAL 2008 på http://webstrik.blogspot.com fik virkelig antændt motivationen og lysten - så nu prøver jeg igen. Har tilmeldt mig til at strikke det lange smukke tørklæde fra Sverige og vil nu grave "isolerings-lageret" frem og finde egnet garn til projektet.
Rigtig god påske til alle der skulle kigge forbi!!!

4 kommentarer:

Sonja L sagde ...

Hej Marianne

Dejligt at "se" dig igen, glæder mig til at følge med i hvad du bedriver.

Mange hilsner
Sonja L

Anonym sagde ...

Hej Marianne
Dejligt at se lidt liv fra dig igen, håber du bliver hængende denne gang. Glæder mig i hvertfald til at følge med her.
KH Lise

Molbo Strikkeriet sagde ...

Kære Sonja og Lise

Tak for hilsnen, skal gøre mit bedste for at holde ved med Strikkeriet!!!

kh
Marianne H

Christa sagde ...

Hej Marianne!
Hvor er det dog herligt at du er med på banen igen! Skønt at se dig, selv om der er blevet meget mindre af dig - det klær dig super flot! Knus fra Christa!