søndag den 23. marts 2008

Fødselsdagsgaver til datteren min







blev "lakrids" tørklædet strikket i det lækre Garn Silke-Merino fra Design Club!! Det er bare en fornøjelse at strikke i - kunne faktisk godt blive afhængig ......




Valgte farverne støvet tyrkis/mint - koksgrå samt råhvid - gode farver til sorte vinterfrakker !!





Af andre Tørklæder har jeg beholdt et par stykker til mig selv.


1 fnuglet "påsketørklæde" strikket i kidopal med en tråd gulv og en hæklet bort i begge ender samt et lille tørklæde i påfuglemønster og en masse restekarn i Kidopal der passer til det meste af min garderobe!

3 kommentarer:

marianne lundholm sagde ...

grattis marianne, över 30kg, det är bra gjort av dej, nu kommer det att gå åt mindre garn i dina tröjor, dina påsk sockar der härliga ut

Helle sagde ...

Hejsa. Flotte ting du laver ;) Må jeg høre dig hvor du har købt den and/kylling Mvh.

Helle sagde ...

Prøver lige igen ;) Hejsa. Flotte ting du laver ;) Må jeg høre dig hvor du har købt den and/kylling Mvh.