tirsdag den 15. april 2008

Ramte plet - min gave passede!!!






En tunika bliver til - gaven til min datter!!
Gaven til lillepigen på 17 - som helt og aldeles er ophørt med at strikke!! Synes ikke hun har tålmodighed!!


Jeg har ellers opgivet at strikke noget til min datter, hun er meget selektiv hvad angår sin tøj-stil ... og tøjet det skal være kropsnært, meget endda !!!




















Fandt en model på Drops, en lang tunika som kunne bæres til cowboybukser m.m. - den så sådan ud:


Valgte farver jeg syntes passer datteren min, og valgte det lækre garn Merci - halvt bomuld og halvt merinould - lækkert at strikke med.


Strikketøjet har været hemmeligholdt for min datter - så det har været lidt af og på sofa-hjørnet en tid - her et billede undervej

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

hvor blev den fin! og hun ser jo glad ud på billedet i hvert fald.
kh.fra Island
Frida

Eg sagde ...

det er dog en lækker tunika, og den passer jo perfekt til datteren - men jeg vil give dig ret i at du var modig - for hvad nu hvis?

Hilsen
Erna

MarieE sagde ...

Glad jag fann din nya blog!
Så läcker tunikan blev...och i Merci som är så härligt garn.
KRAM
MarieE

Kirsten Krat sagde ...

Hvor blev den bare god, og farverne passer jo perfekt til din datter.
Kirsten Krat

Dorte Lyager sagde ...

Wow - hvor er den fed! - Den ligner noget min 16-årige Katrine ville være vild med. Mon jeg skulle begive mig ud i et sats også....?